„Łączą nas zamki i pałace, nr rej. CZ.11.2.45/0.0/0.0/18_030/0001773, w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska, w osi priorytetowej 2; w ramach priorytetu inwestycyjnego Wspieranie wzrostu gospodarczego sprzyjającego zatrudnieniu poprzez rozwój potencjału endogenicznego jako elementu strategii terytorialnej dla określonych obszarów, w tym poprzez przekształcenie upadających regionów przemysłowych i zwiększenie dostępu do określonych zasobów naturalnych i kulturowych oraz ich rozwój”
Więcej informacji o wyniku na : https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publicationproposal/view/29011
Protokół do pobrania
Ocena ofert :
Oferta | Liczba punktów |
BrandBridge Sp. zo.o. spółka komandytowa | 54,14 pkt |
CITYBOARD MEDIA SP. Z O.O. | 15,81 pkt |
Effective Media Solutions Sp. z o.o. sp. komandytowa | 17,82 pkt |
FABRYKA MARKETINGU SP. Z O.O. | 58,71 pkt |
HUBMEDIA Sp. z o.o. | 32,12 pkt |
Ideo Force Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością | 29,00 pkt |
LTB Sp. z o.o. | 100 pkt |
NOVITZKY Piotr Nowicki | 42,55 pkt |
Social Art Maciej Leonard Żybula | 7,83 pkt |
VISIBILITY Marcin Prokopiuk | 29,74 pkt |
Oferta najkorzystniejsza:
LTB Sp. z o.o. – 100 pkt
- Wynik postępowania:
W wyniku przeprowadzonego postępowania mającego na celu wybór Wykonawcy do realizacji świadczenia usług marketingu internetowego w zakresie kampanii SEO, Google Ads, kampanii Facebook Ads oraz reklamy displayowej na wybranych portalach turystycznych na rynku polskim w ramach projektu: „Łączą nas zamki i pałace, nr rej. CZ.11.2.45/0.0/0.0/18_030/0001773, w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska, w osi priorytetowej 2; w ramach priorytetu inwestycyjnego Wspieranie wzrostu gospodarczego sprzyjającego zatrudnieniu poprzez rozwój potencjału endogenicznego jako elementu strategii terytorialnej dla określonych obszarów, w tym poprzez przekształcenie upadających regionów przemysłowych i zwiększenie dostępu do określonych zasobów naturalnych i kulturowych oraz ich rozwój”, Zamawiający wybrał ofertę od: LTB Sp. z o.o.