Nowy portal pomoże wypromować ofertę turystyczną Dolnego Śląska

    Wspólnym wysiłkiem Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, Samorządu Województwa Dolnośląskiego oraz miasta Wrocław uruchomiony został nowy portal promujący ofertę turystyczną Dolnego Śląska.
Od teraz odkrywanie walorów regionu stało się prostsze niż kiedykolwiek – wystarczy wejść na portal www.dolnyslask.travel.pl.

Na stronie dostępna jest nie tylko bogata oferta pakietów turystycznych, obejmujących m.in. pobyty w hotelach i pensjonatach oraz wejściówki do atrakcji w różnych zakątkach województwa, ale także sklep internetowy z pamiątkami, wydawnictwami, upominkami i biletami. Dla ułatwienia podjęcia decyzji przygotowano również specjalną zakładkę „Przyjedź!”,
gdzie znajdują się ciekawe informacje o wszystkich ważniejszych rejonach turystycznych Dolnego Śląska.

– „Przedsiębiorcy działający w branży turystycznej od wielu miesięcy są w niezwykle trudnej sytuacji. Dla wielu z nich zamknięcie gospodarki oznaczało pozbawienie jedynego i całorocznego źródła utrzymania. Od miesięcy wspieraliśmy ich finansowo, a teraz, kiedy wszystko powoli zaczyna wracać do normy, chcemy pomóc im wypromować swoją ofertę i dzięki temu przyciągnąć na Dolny Śląsk jak największą liczbę turystów. Zainteresowane współpracą podmioty gospodarcze zachęcam do kontaktu z Dolnośląską Organizacją Turystyczną” – mówi Cezary Przybylski, Marszałek Województwa Dolnośląskiego.

– „Miejscowości wypoczynkowe potrzebują naszego wsparcia. Czas powolnego odmrażania branży turystycznej to dobry moment, by wykorzystać wszelkie narzędzia do promocji wycieczek po Dolnym Śląsku. Jestem głęboko przekonany, że nowa platforma realnie wpłynie na wzrost liczby turystów w naszym regionie. Oferujemy gotowy produkt turystyczny, który uwzględnia noclegi i atrakcyjny program zwiedzania” – wyjaśniał z kolei Paweł Wybierała, Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego i prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.